Friday, December 28, 2012

Latest haul 2... / Hiljutised ostud 2...

Yesterday I had about an hour of free time, so I ran to check out some of the sales. I came home with a nice black sweater from Seppälä which has a little bit of sparkle/shimmer which makes it a bit more festive (7,63 €). It has 3/4 sleeves and it's a bit longer in the back so it covers strategical parts perfectly ;)
And since I'm a total scarf-a-holic, I couldn't resist buying this dark blue infinity scarf and this creamy scarf with black stars printed on it from Takko Fashion. Each were 4,99 € and I love them even without having a chance to wear them yet :)

Käisin eile Magistrali Keskuses alesid väisamas ning sain mõned ülisoodsad ja toredad rõivaesemed :)


Takko Fashion on pood, kust ma julgen osta vaid üksikuid rõivaesemeid. Näiteks on nende lasteriiete osakond täitsa korraliku kvaliteediga ning samuti aksessuaaride oma. Kuna ma olen täielik sallihull, siis soetasin endale tumesinise "rullsalli" ja kreemja mustade tähekestega salli. Mõlemad maksid 4,99 € ehk siis olid kumbki 50% soodsamad. Ilusaid salle oli seal veel lademetes ning ma ei välista, et lähen sinna uuesti. Ka jäid mõned ehted mu hinge kriipima ;)
Seppäläs on kuni 30.12 toimumas suur ale, kus klubiliikmed saavad lisasoodustust. Nii ma läksingi koju toreda musta sädeleva kampsikuga, millel 3/4 varrukad ja mille sisse on kootud sädelevat niiti. See on tagant veidi pikem, seega katab kenasti strateegilised kehaosad ;) Veidi selline pidulikum kampsun, mida sobib kohvikusse/külla/tööle selga panna. Hind koos kõigi soodustustega 7,63 €. Ka selles poes oli veel palju asju, mida oleks tahtnud proovida kuid aega nappis. Ilmselt lähen luuran veel enne kui sooduskampaania läbi saab :)

No comments:

Post a Comment