Friday, December 28, 2012

Latest haul... / Hiljutised ostud...

Hopefully you all had a wonderful holidays and you are already making preparations for NYE.
I want to share with you my recent buys, I will divide this post in two, first will be of makeup and the second of clothing :)

In the photo on the left is my most recent splurge - Giorgio Armani High Precision Retouch corrector in shade 3. We tried it at the counter and I've been wearing it for a day now. It did crease a bit but nothing has ever hidden my dark blue under-eye area better than this one. First impressions are very good. Review coming up after some time of using it :)
In the middle is the perfect combo for my hair - Matrix Color Care conditioner and Matrix Amplify shampoo. I can easily go 2-3 days without washing my hair and this is an absolute miracle in my case. Superb!
On the right is MAC Brush Cleanser. I totally hated my Clinique Makeup Brush Cleanser and when it was finished I was more than happy to replace it with something else. After cleaning my brushes with MAC once, I can say it's quality is better and it's much cheaper than Clinique one was. But we'll see after some time.
On the picture below is Depend Singel artificial individual eyelashes. Since I have never tried false lashes, I thought it would be easyer to practice with individuals. Well, we'll see :)


Loodan, et kõigil möödusid pühad toredalt ja ettevalmistused aastavahetuseks juba käimas :)
Tahan teiega jagada oma viimaseid oste ja esmamuljeid. Kuna teksti on üsna palju, teen kaks postitust, esimese kosmeetikast ja teise riietest :)

Vasakult esimene on mu viimase aja kõige kallim kosmeetikum - Giorgio Armani High Precision Retouch korrektor toonis 3. Proovisime seda Kaubamaja Ilumaailmas konsultandiga ning olen korrektoriga ringi käinud terve päeva, õige veidi on kreemi kortsudesse kogunenud kuid nii hästi pole veel ükski toode mu tumesiniseid silmaaluseid peitnud. Esmamulje super ja kindlasti teen selle korrektori kohta pikema arvustuse. Hind koos kõigi soodustustega 26,84 €
Pildil keskel on minu kõige lemmikum juuksepesu combo - Matrix Color Care palsam ja Matrix Amplify šampoon. Selle kombinatsiooniga püsivad mu juuksed puhtad 2 päeva, kui juuksed on lokitatud, siis ka kolm päeva, mis on minu kohta absoluutne ulme. Palsami hind Kaubamajas 9.- €, šampoon maksis 8,60 €. Tegelikkuses sain need Partnerkaardi soodustusega mõnikümmend senti odavamalt.
Pildil paremal on MAC Brush Cleanser ehk meigipintslite puhastaja. Ma totaalselt vihkasin oma eelmist Clinique Makeup Brush Cleanser puhastajat, mis oli ka oma kvaliteedi kohta liiga kallis (ligi 20 eurot). MAC-i puhastajat on pudelis 235ml ja maksis koos Partnerkaardi soodustusega 11,30 € (ehk siis sama koguse kohta oluliselt odavam kui Clinique'i oma). Olen juba korra oma pintsleid sellega puhastanud ning see on ka oma kvaliteedilt parem kui mu eelmine puhastaja kuid ma siiski veel lakke ei hüppa. Eks annan rohkem teada kui olen puhastajat kauem kasutanud.
Alumises reas Depend Singel üksikud kunstripsmed. Kuna ma pole iial proovinud kunstripsmeid kanda, mõtlesin, et katsetan kõigepealt nende tutikutega ja siis liigun samm-sammult ka "päris" kunstripsmete kandmise poole :) Hind Kaubamajas 5 €, millest sain Partnerkaardiga samuti mõned sendid alla.

1 comment: