Wednesday, January 30, 2013

Kingitus / A gift

Minu välismaal elav õde veedab igal aastal jõulud ja aastavahetuse Austraalias abikaasa sugulaste juures. Sel korral soetas ta mulle mitmeid tooteid, mis Eestis kättesaadavad ei ole (lisaks poetas pakki veel paar asja) ning koju jõudes pani need mulle posti. Oi, kuidas ma ei kannata seda ootamist :D
Täpselt nädal hiljem peale postitust ehk eile, sain oma kauaoodatud paki kätte.

1) Covergirl Lashblast Volume tavaline ja veekindel ripsmetušš
2)  Yves Saint Laurent Touche Brilliance ehk sädelev huuleläige toonis nr 2
3) Maybelline Line definer silmapliiats toonis Brown Bronze Gleam
4) Lancome Le Crayon Khol Black Carat silmapliiats toonis 023 Chestnut
4) Revlon Colorburst huuleläige toonis 042 Bellini
5) Revlon Super Lustrous huuleläige toonis 150 Peach Petal
6) Yves Saint Laurent kauapüsiv küünelakk toonis nr 19
7) Burberry Sheer Eye Shadow toonis 09 Rosewood - see oli mu suur südamesoov ja loomulikult proovisin seda hommikul kohe peale. Toon on ilus taupe, sobib nii igapäevaseks kandmiseks üle lau, sellega on võimalik tekitada tumedam ja sügavam toon või kasutada silmakoopas. Superilus toon ja pakend on nii luksuslik, et hing kohe laulab sees :)
8) Lancome Ombre Absolue Duo lauvärvid toonis D02 Paris Blossom
9) Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush ehk särapuuder/põsepuna kaks ühes toonis 7324 Natural - ka seda proovisin täna hommikul peale ja esimese hooga kandsin pintslile liiga palju toodet. Õnneks oli hajutamine väga lihtne ja ma ei väljunud kodust klounina :)
10) Ajakirja Elle 2013. aasta kalendermärkmik, mis läks ka kohe kasutusse
Täpsemad tootekirjeldused ja minu arvamused neist tulevad õige pea, sest ma kibelen kohe ja nüüd kõiki proovima :)


Yesterday I recieved a gift from my sister from the post-office. She got me some products we can't buy here and added some extra stuff :) You can see the product list above.
I used only two products from these today - Burberry eyeshadow no 09 Rosewood which is the most gorgeous taupey color that is so versatile - you can use it all over the lid, in the crease or get a deeper colour when applying 2-3 layers. The packaging is so sleek, beautiful and screams of high-end and I absolutely love it :)
The second product I used today was Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush in 7324 Natural. First I got a little too much on my brush but since it blends so easily I left home looking nice and not like a circus clown :)
I will definitely write reviews on these thing after I've used them some time because I am already itching to try them out :)

1 comment: