Monday, January 7, 2013

Individual falsies / Kunstripsmed

So, in one of my latest haul post I mentioned buying Depend Singel Artificial Eyelashes and tried them on on NYE. At frist I tried using tweezers but ended up using just my fingers. I have worn 3 lashes in the outer corner of my eyes for approx 6 times by now and I'm hooked. I just love the natural effect of long lashes and the positive feeling I get when I wear them, even if nobody else really notices :)
The adhesive comes along and I've used the same lashes for all 6 times of wearing them. You just have to get rid of the extra glue after using them for few times.
I definately recommend everyone who is afraid to use falsies to try the individual ones because once you are used to applying them, it only takes a few seconds :)
Sorry for the picture, I promised myself to improve my photography skills in order to show you better pictures in the future :)


Ostsin eelmise aasta viimastel päevadel Depend Singel Artificial Eyelashes kunstripsmetutikud. Aastavahetuseks proovisin siis 4 tutti enda silma välisnurkadesse asetada. Esialgu proovisin seda teha pintsettide abiga nagu Youtube'i videotes profimeikarid teevad. Aga kuna see kuidagimoodi ei õnnestunud, proovisin lihtsalt sõrmedega hakkama saada. Kuidagimoodi sain hakkama, seega proovisin veel. Tänaseks olen neid tutikuid kandnud umbes 6 korral ja kasutanud kolme ripsmetutti silmade välisnurkades.
Mulle meeldib see efekt väga, tundub väga loomulik ja tihtilugu ei saagi inimesed aru, et kannan kunstripsmeid. Kui ise seda mainin, siis terasemal silmitsemisel saadakse aru. Aga mulle endale tundub küll, et oh, mul on vasikaripsmed ja just see positiivne enesetunne sunnibki mind võtma need paarkümmend sekundit, et ripsmed külge kleepida.
Ülimugav on seegi, et pakendis on kaasas tuub liimiga ning et kõikidel kordadel olen kasutanud samu tutikuid. Ära olen need saanud lihtsalt silmi sooja veega pestes, seega ülilihtne. Väike soovitus: peale paari kasutuskorda tuleks otstesse kogunenud liim ära nokkida ja nii saab sama tutti korduvalt kasutada.
Seega, ma olen hooked ja ilmselt saab minust järjekordne kunstripsmete fanaatik :)
Julgustan kõiki proovima, sest mingi  hetk on tehnika käpas ja aega kulub vaid paar sekundit.
P.S. Vabandan pildi halva kvaliteedi pärast :) Olen kindlalt nõuks võtnud enda pildistamise oskusi lihvida, et blogis rohkem kvaliteetseid pilte näidata :)

3 comments:

  1. Mulle meeldivad nii need tutikripsmed kui ka terved kaared ja poolikud, aga mu liim on lootusetult kadunud :(.

    ReplyDelete
  2. Kunstripsmed on väga ilusad tõesti. Ise ma endale ei viitsi muid panna, kui poolikut riba. Teistele panek on niivõrd palju lihtsam. Kes aga viitsib, siis muidugi lasku käia, efekt on niivõrd ilus.

    ReplyDelete
  3. Ma olen ka tutikute fänn, olen tavaliste nö täisribaga ripsmetega proovinud ja no ei jäänud ilusad. 3 tutikuga sain küll hakkama ja minu silmale sobisid kõige paremini dependi komplektist lühikesed ripsmed. :)

    ReplyDelete