Saturday, January 26, 2013

Viimased ostud / Latest haul

Inspireerituna teiste ilublogijate postitustest, läksin eile Kristiine Keskusesse alesid üle vaatama. Loomulikult olid kõik poed juba täis uue hooaja kaupu ning soodukates rippus vaid üksikuid esemeid.
Siiski leidsin paar asja (loodan, et need pole hirmigavad :D ) ning sain täna kätte ka oma Oriflame'i tellimuse.

1) Riided ja aksessuaarid (vasakpoolne pilt) - New Yorkerist ostsin kaks salli (sest neid on mul nii 30 ringis ja seda on selgelt liiga vähe :D ) ja mütsi, igaüks 2,95 €. Vero Modast sain beeži tank topi (maika) hinnaga 4,95 €, sest selliseid baasesemeid on alati vaja :)
Samuti ostsin Vero Modast imearmsad hõbedavärvi kõrvarõngad hinnaga 3,95 €.
2) Kosmeetika - Oriflame'ist tellisin järjekorras umbes viienda  mündi-vaarika antiperspirant deodorandi 2,69 €, sest see lihtsalt on mu kõige lemmikum; kaks Pure Colour küünelakki toonis Berry Intense ja Deep Plum hinnaga 2,89 €; mündi-vaarika kooriva dušigeeli 400ml maksipakendis hinnaga 3,49 € ja  mündi-vaarika kätekreemi oma õele. Ma olen totaalselt vaimustuses sellest mündi-vaarika lõhnast, mis on võtnud lausa kinnisidee mõõtmed ja kui Oriflame tuleks välja samalõhnalise kehakreemiga, siis ma möksis seda endale ka kilode kaupa peale :D
Pildile on lisatud ka kingituseks saadud Inglot Multicolor System Highlighting Powder toonis 85, mida ma ei ole veel kasutanud kuid annan kindlasti teada, kuidas meeldib. Ma pole iial ühtegi selle brändi toodet isegi kaugelt näinud, rääkimata kasutamisest, seega on uudishimu väga suur :)
3) Raamat "Kuidas olla jumalik" Apollost hinnaga 7,90 €. Idee raamatu ostmiseks sain genefic'i blogist, mis on üks minu lemmikuid, seega usaldan tema maitset ja arvan, et ei pea raamatusoovituses pettuma :)
Aitäh lugemast ja olge rõõmsad! :)


Yesterday I went to check out our sales but since it's the last days of the sale, I didn't find anything too exciting. I got myself 2 scarfs and a hat from New Yorker, 2,95 € each, a nude tank top (4,95 €) and beautiful silver stud earrings (3,95 €) from Vero Moda.
Today I received my Oriflame goodies and as you can tell, I'm obsessed with their mint&raspberry line: I got an antiperspirant which is my favourite and I guess 5th in a row, exfoliating shower gel and a hand cream for my sister and two Pure Colour nail polishes in Berry Intense and Deep Plum.
I also included a gift I got recently in the picture which is Inglot Multicolor System Highlighting Powder in 85. It's my first item from this brand and I'm really curious about it. Will let you know how it goes :)
And I got a book ("How to be adored" by Caroline Cox) which was recommended by genefic and since her blog is awsome, I somehow trust her taste, so that will be the next book I'm going to read :)
Thank you for your time and stay happy! :)

9 comments:

  1. "Kuidas olla jumalik" on tõesti hea raamat ning see Oriflame´i kooriv dušigeel on üks minu lemmikutest. Loodan kunagi lähiajal sellest postituse ka teha enda blogisse.

    ReplyDelete
  2. Mündi-vaarika tooted tunduvad väga head ja värskendavad. Peaks ka neid proovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. proovi kindlasti :) uues kataloogis on osad neist ka soodushinnaga :)

      Delete
  3. Pakend on juba nii ilus sellel Oriflame sarjal, et ma pean ka ära proovima, usaldan Sind pimesi. :))) Suur aitäh Sulle äramainimise eest! :)

    http://genefic.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. loodan, et sa ei pettu :) minu jaoks on selle sarja puhul just lõhn määravaks teguriks. antiperspirant on muidugi sealjuures ka superhea ja tõhus :)

      Delete
  4. Mulle meeldib samuti Oriflame mündi-vaarika dušigeel. Niiiiiii hea lõhnaga :)

    ReplyDelete
  5. tore, et mul on nii paljudega sama maitse :)

    ReplyDelete