Monday, February 18, 2013

Õhtune rituaal / My evening routine

Oma hommikusest sättimisest kirjutasin siin ja selleks, et kõik see õhtul maha saada, kasutan ma alljärgnevaid tooteid (mida on oluliselt vähem :) ):
1) suurema sodi pesen igal õhtul maha The Body Shop Nutriganics näopesuvahuga. Piisab kahest pumpamisest ja tõesti enamus meigist ja mustusest tuleb maha. Ka ei ärrita see näopesuvaht silmi, seega olen täitsa rahul :)
2) seejärel puhastan jäägid puhastuspiimaga, hetkel kasutan selleks Puhta Looduse Saialillega Rahustavat puhastuspiima. Mul pole sellele eriti midagi ette heita, kui ehk seda, et vaja läheb mitu vatitupsu, et kõik jäägid maha saada. Ilmselt ma seda uuesti ei kipu ostma ja naasen oma vana lemmiku juurde (Oriflame Essentials 3in1).
3) siis kannan silmade ümbrusesse Giorgio Armani Regenessence silmakreemi, mida ma lihtsalt jumaldan ja kindlasti ostan uue kui see ühel kurval päeval otsa peaks saama.
4) juhul kui ma ikka tunnen, et nahk vajab veidi rohkem niisutust, kannan näole ja kaelale Lancome Renergie Morpholift näokreemi.
5) joon ära vähemalt 2 suurt klaasi vett ja lähen magama :)
Selleks, et hommikul aega võita, olen hakanud õhtuti duši all käima.
Seega 2-3 korda nädalas koorin ka oma nägu. 
Hetkel kasutan selleks Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser igapäevast näokoorijat Amazonase valge saviga. Ma ei ole kuigi suur igapäevaste koorijate fänn kuid selle toote puhul julgeksin seda tõesti igapäevaselt kasutada. See tundub väga õrn ja ilmselt ka seetõttu ei ole ta minu nahal nii tõhus, sest ma ei kasuta seda otstarbepäraselt :) Kui Kiehl's lõpuks Eestisse jõuab (ja see juhtub varsti ;) ), lähen kindlasti nende letti uurima.
Neil õhtuil, mil oma nägu koorin, kasutan kindlasti ka Lancome Genifique noorendavat kontsentraati, mis uskuge mind, TÖÖTAB. Olen seda kasutanud pea kaks kuud, esimese kuu igapäevaselt ja nüüd veebruaris peale iga koorimist ning minu sügavad kortsud laubal (mida ma naljatamisi lapsekasvatusest tulenevateks kurjusekortsudeks nimetan) on silmnähtavalt vähenenud. Imeseerum! :)


I wrote about my morning routine here and to get all of it off I use a lot less products which are listed below:
first I wash most of my makeup off with The Body Shop Nutriganics foaming facial wash. I quite like it, it works well, doesn't irritate my eyes nor skin.
Then I take all that's left on my face off with a cleansing milk, at the moment I use local brand Puhas Loodus' cleansing milk with calendula. I like it but not that much to repurchase.
The next step is eye cream - Giorgio Armani Regenessence which I LOVE and will definitely repurchase.
If I feel the need to moisturise my skin, I use Lancome Renergie Morpholift cream.
Then I drink at least 2 big glasses of water and go to bed :)
To save time in the mornings I shower in the evenings and 2-3 times a week I use face scrub while doing that. At the moment I use Kiehl's Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser with Amazonian white clay. This one really is a daily scrub which is really gentle on your skin so you can definitely use it every day and you won't scrub all your face off :D.
After scrubbing I always use Lancome Genifique Youth Activating Concentrate. This stuff REALLY WORKS! I've used it since Christmas, in January daily and in February 2-3 times a week after scrubbing my face and my deep wrinkles on my forehead aren't that noticeable anymore. This stuff is magic and I highly recommend it :)

2 comments:

  1. Mm... peaks ka ehk Genifique kontsentraati investeerima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mina olen sellega igatahes väga rahul... mis see Eestis maksab, pole mul muidugi õrna aimugi :)

      Delete