Sunday, February 17, 2013

Viimased ostud / Latest haul

Almost all of my purchases this time were made online. First I got 4 scented candles from a local company called JOIK during their Valentine's Day sale. I got Strawberries & wine, Raspberry sorbet, Fresh melon and Lily of the valley.
I also got myself a new pair of Calvin Klein glasses from local shop Norman Optika. They have 50% off of some brands, so my glasses were a real bargain.
Then I got myself new straighteners by Severin. I didn't expect anything from these since I never thought much of this brand but they are awesome. I curled my hair with these three days ago and my waves are still as new. They cost less than 16 € and I am absolutely in love :)
I got myself two pairs of all leather ballerinas from Next for 36.- € each. I placed my order on Friday and they were delivered on Monday. I have ordered at least 10 pairs of footwear from them and I am one really happy customer, I love the variety and especially the price ;)


Sel korral on pea kõik minu ostud tehtud interneti kaudu.
Kõigepealt soetasin Sõbrapäeva kampaania ajal JOIK'i kodulehelt neli lõhnaküünalt - Vahuvein & maasikad, Piibeleht, Vaarika sorbet ja Värske melon. Tegin tellimuse sõbrapäeval ja eile, so laupäeval saabus sms, et mu pakike on automaadis. Seni on mul olnud kaks JOIK'i küünalt - Creme brûlée ja Aprikoos & freesia. Neist kuuest meeldib mulle kõige vähem Värske melon, sest see lõhnab nagu tavaline arbuusimaitseline lutsukomm ja see aroom ei ole see, mida ma väga kaifiks.
Siis jõudis kätte aeg, mil pidin endale uued prillid muretsema. Käisin mitmes prillipoes ja ostu sooritasin Norman Optikast, mille klient olen olnud juba üle 10 aasta. Veebruaris on neil osadele raamidele -50%, seega need Calvin Kleini raamid koos klaasidega maksid kokku 140.- €. Teenindus oli super, hästi meeldiv optometrist oli, prillid tellisin laupäeval ja esmaspäeva õhtuks olid need käes. Lisaks sain kingituseks Müürivahe kohviku käsitsi valmistatud šokolaadi. Soovitan Norman Optikat kindlasti neile, kes prille/läätseid kannavad. Hea tuju (ja hea silmanägemine) garanteeritud :)
Esimesel pildil on näha ka minu uued sirgendajad - Severin Haircare. Siiani ei arvanud ma sellest brändist suurt midagi, arvasin, et see on selline kehvake ja nagunii lihtsalt kärsatab mu juukseid. Minu suureks üllatuseks on need suurepärased. Need on keraamilised ja kahe erineva kuumustugevusega ehk kuni 180 C. Kasutasin neid lokkide tegemiseks, töö kiire, korralik ja efektiivne ning lokid on mul peas püsinud juba kolm päeva. Minu uued lemmikud, mida saab soetada Euronicsist väga väikese raha eest :)
Teisel pildil on kaks paari balleriinasid, mille tellisin Next'ist. Need on üleni nahast ja maksid 36.- € paar. Tellimuse andsin sisse reedel ja esmaspäeval helistas kuller, kes need mulle ära tõi. Olen Nextist ostnud vähemalt 10 paari jalanõusid ja vaid ühel korral olen pidanud ühe paari kingi tagasi saatma, sest jäid veidi väikeseks. Next on suurepärane pood ilma milleta ma oma elu enam ette ei kujuta. Jalanõusid saab sealt väga hea hinnaga, kõiki mudeleid on väga suur numbrivalik ja mis peamine, hind on väga soodne :)

No comments:

Post a Comment