Friday, March 22, 2013

Burberry Rosewood

Täna tahan teile näidata üht oma suurt armastust - Burberry Sheer Eye Shadow No. 09 Rosewood.
Avastasin selle lauvärvi üht youtube'i videot vaadates ning see oli armastus esimesest silmapilgust. Hakkasin uurima, kust ja kuidas selle endale soetada saaksin ning minu suureks üllatuseks müüb Burberry oma e-poes kõiki oma tooteid ja saadab neid ka Eestisse. Loomulikult kirvehinnaga :)
See lauvärv maksab nende kodulehel 25 eurot ja ma olin valmis sellist hinda maksma.
Tänu välismaal elavale õele, ei pidanud ma siiski teist samapalju postituse eest maksma ja sain selle kaunitari oma valdusesse :)
Nagu nimigi ütleb, on tegemist läbikumava lauvärviga, millelt väga tugevat katvust ei maksa oodata.
See on täpselt selline lauvärv, et kui tunned hommikul, et sa pole päris sina ise, ei jaksa ega viitsi end meikida, siis see iludus tuleb appi ja teeb kõik korda :)
Katvus on keskmine, sisaldab veidi sädelevaid osakesi, hajutada on seda väga kerge, püsib kaua peal ja kui üleliigse lauvärvi pintslilt enne pealekandmist maha raputad, siis ei kuku ühtegi tera ka silma alla.
Mina kannan seda lauvärvi üle terve lau ja just nii see mulle kõige rohkem meeldib ja sobib.
Burberry kosmeetikatoodete arvustused on väga kiitvad ja ka mina ühinen nendega.
Kui satun mõnda riiki, kus Burberry kosmeetikat müüakse, soetan endale kindlasti paar tooni veel, olgu nad pealegi väga kallid :)


Today I want to show you probably my most favourite eyeshadow ever -  Burberry Sheer Eye Shadow No. 09 Rosewood.
I got it few months ago after I saw a video about it on youtube and got totally obsessed.
It has medium coverage (so it's sheer as the name suggests), has a small amount of shimmer in it, it blends really well, stays put all day and doesn't fall out if you tap off the excess from your brush.
To me this is the perfect eyeshadow which I mostly wear all over the lid on it's own.
Though this eyeshadow is quite expencive - 25 euros each, I will definitely try to get my hands on few more colours.
Check out their website here but I warn you, you might get obsessed too :)

No comments:

Post a Comment