Saturday, March 30, 2013

Empties #2

It's time for another post about products I've used up during last two months or so :)
Body:
The Body Shop Shea Body Scrub - it was one of my favourites of 2012 and I still love it. It does it's job very well, moisturises and leaves a nice scent to your body for hours.
I love... mango & papaya exfoliating shower smoothie - this is definitely not a scrub. But it's a good shower gel and smells awesome. I will not repurchase the exact product but the range has such a wonderfully smelling products that I might try something else :)
Hair:
Matrix Total Results Amplify shampoo - again, one of my favourites which I will repurchase again and again. Check my favourites of 2012 post for more details :)
Matrix Total Results Color Care Conditioner - I love it. It really does protect your hair colour from fading fast, nourishes hair, detangles and keeps them silky. Love it!
Kiehl's Olive Fruit Oil Nourishing shampoo and conditioner - I used the samples I got from the Kiehl's counter's opening event. These will be perfect for dry and damaged hair. Since mine are oily, these didn't suit me.
Face:
The Body Shop Nutriganics Foaming Facial Wash -  I quite liked this foam. It got rid of most of my makeup and didn't irritate my skin nor eyes. Worth repurchasing but since there is so much to try out there, will hold on a bit and try something new :)
Makeup:
Diorshow New Look mascara - I reviewed it here and will only add that for the price and performance I will not repurchase.
L'Oreal Volume Million Lashes mascara - my all time favourite mascara! Will definitely repurchase :)
Nails:
Ambray Nail Polish Remover - just the usual one that does it's job. I've had it for literally ages and I'm happy I finally finished it :)


Käes on aeg järgmiseks empties postituseks. Tooteid ei ole küll väga palju kuid arvestades minu suuri varusid ning armastust vahelduse järele, leian, et viimase kahe kuu jooksul on sedagi üsna hea kogus :)
Keha:
The Body Shop Shea kehakoorija - see on pikka-pikka aega olnud minu kõige lemmikum kehakoorija. Tõhus, üliniisutav ning jätab pikaks ajaks kehale hea aroomi. See oli ka mu eelmise aasta üks lemmiktooteid. Nüüdseks olen soetanud ühe teise koorija, mis on ka väga mõnus aga sellest juba mõnes järgmises postituses :)
I love... mango & papaya kooriv dušigeel - selle toote juures oli parim lõhn. Keha koorimisega see hakkama ei saanud ning toimis nagu tavaline dušigeel. Ilmselt seda rohkem ei osta aga sama sarja tavalisi dušigeele proovin küll, sest need lõhnavad lihtsalt taevalikult.
Juuksed:
Matrix Total Results Amplify šampoon - ka see toode oli mu eelmise aasta lemmik ja ilmselt jätkab ka sel aastal lemmiku-maratoni. See tõesti annab juustele kohevust ning hoiab need vähemalt 2 päeva puhtana. Väga-väga meeldib ja kindlasti ostan veel :)
Matrix Total Results Color Care palsam - ka see oli eelmisel ja on ka sel aastal mu lemmik. Tundub, et juuksevärv tõesti püsib kauem, juuksed on siledad, läikivad ja kergesti kammitavad. Ka juuksur kiidab, et juuksed on terved :) Matrixi sarja tooted maksavad umbes 10 euro ringis, seega üsna hea raha eest saab suurepärase toote. Soovitan soojalt!
Kiehl's Olive Fruit Oil Nourishing šampoon ja palsam -  need testrid on pärit Kiehl'si avamisürituselt saadud kinkekotikesest. Need tooted on mõeldud kuivadele juustele. Kuna mul on rasused juuksed, siis toitsid need tooted mu juuksed üle ning need muutusid teisel päeval rasuseks. Julgen arvata, et kuivadele ja kahjustatud juustele mõjub see komplekt vägagi tervistavalt :)
Nägu:
The Body Shop Nutriganics näopesuvaht - sellest tootest on juttu olnud siin ja siin. Kui ma alguses polnud sellest erilises vaimustuses, siis pärast pudeli tilgatumaks kasutamist olen aru saanud, et tegemist on hea näopuhastusvahendiga. Eriti meeldib mulle see, et see on vaht. Kuna maailmas on nii palju proovimist väärivaid tooteid, siis esialgu uut ostma ei kipu kuigi see mulle meeldis :)
Meik:
Diorshow New Look ripsmetuši tester - kirjutasin üsna põhjalikult sellest tootest siin ja lisan vaid seda, et sellise hinna ja kvaliteedi suhtega ma kindlasti uut ostma ei hakka.
L'Oreal Volume Million Lashes ripsmetušš -  ka see oli mu 2012. aasta lemmik ja seni ongi see olnud kõige lemmikum ripsmetušš. Kui hetkel avatud ja veel pakendis olevad varud otsa saavad ja neist ükski parem ei ole, siis ostan kindlasti uuesti :)
Küüned:
Ambray küünelakieemaldi - see on mul olnud aastaid. Lõpuks sai otsa. Täiesti tavaline lakieemaldi, mis sai oma tööga hakkama :)

2 comments: