Tuesday, March 12, 2013

L'Oreal Rouge Caresse

L'Oreal Rouge Caresse huulepulgad on minus huvi äratanud hetkest, mil need Eestis turule tulid.
Kuna ma veebruaris lubasin meigitooteid mitte osta ja ka täitsin seda lubadust, kuigi see oli oi kui raske, siis eelmisel nädalal Selveris sisseoste tehes ei suutnud ma vastu panna kiusatusele vaadata milliseid toone pakutakse.
Minu üllatuseks oli toonivalik üpris suur, proovisin nelja ja kuigi need meeldisid mulle kõik, leidis tee minu ostukorvi toon nr 102 Mauve Cherie (hinnaks 10,80 €).
Minu arvates näeb ka selle pakend üsna luksuslik välja.
Huulepulk on väga kreemja koostisega, üsna hästi pigmenteeritud ja koostiselt üliniisutav.
Nagu nimi ka lubab, hellitab see huulepulk tõesti huuli :)
Mingit huulepalsamit selle huulepulga alla pole vajadust kanda, võiks isegi öelda, et pigem tuleks sellest hoiduda, nii püsib värv kauem huultel.
Tegemist ei ole ülipüsiva huuletootega aga õnneks kulub see maha üsna ühtlaselt. Huulevärv jääb huultele õige väikese sädeluse või pigem kumaga. Kindlasti pole tegemist mati huulepulgaga.
Kuna see on aga nii mõnus, pole huulevärvi värskendamine päeva jooksul mitte mingi vaev, vaid pigem rõõm :)
Olen selle aasta jooksul soetanud 3 huulepulka: Maybelline ColorSensational, Lumene Natural Code ja L'Oreal Rouge Caresse. Neist kolmest kuulub mu süda (või tuleks öelda huuled) vaieldamatult L'Orealile!


I've been wanting to try out L'Oreal Rouge Caresse lipsticks since they came out in Estonia.
Though I liked most of the colours, the first one I got was in the shade 102 Mauve Cherie.
It's very creamy, super moisturizing, pretty well pigmented and even the packaging looks somewhat luxurious.
It doesn't stay on all day but as the name suggests, it really does caress your lips, so it's very pleasant to re-apply during the day.
From all the lipsticks I've purchased this year (Maybelline ColorSensational, Lumene Natural Code and L'Oreal Rouge Caresse), L'Oreal wins them all!
Highly recommend ;)

2 comments:

  1. Sa võid rõõmustada, kohe-kohe tuleb Maybelline turule color whisper huulepulkadega, mis on väga sarnased loreal rouge caresse´iga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaa, olen kursis :) tean juba, millele mõned eurod aprillis kulutan :D

      Delete