Sunday, March 17, 2013

Ostud / Haul

Järjekordne postitus ostudest, millega ei kannatanud oodata, sest osad tooted on ostetud kampaaniate käigus ja kel tekib huvi, saab siis ruttu poodi joosta :)
Kõigepealt aga väike tagasivaade veebruari ehk kuusse, mil lubasin, et ei osta ühtegi meigitoodet. Ma olen nimelt täiesti patoloogiline meigihull ja kui mul oleks piisavalt aega (ja raha), siis veedaksin suurema osa sellest ajast kosmeetikapoodides asju näppides, vaadates ja loomulikult kokku ostes :D
Seega oli veebruar üks pikk ja raske katsumus kuid iga nädala möödudes asendus minus soov pidevalt uusi asju kokku krabada, sooviga kasutada seda, mis mul juba olemas ja seda on tõepoolest väga palju :) See "meelemuutus" kestab tänase päevani ning üritan osta asju, mis on pikalt kripeldanud või mida on tõesti vaja.
Paraku saavad hädavajalikud asjad otsa ja tegin tiiru I.L.U.-s, kust pika uurimise tulemusena ostsin Arnaud puhastusgeeli näole ja silmadele. Mulle meeldivad meigi mahapesemiseks kõige rohkem vahud aga kuna ma ei suutnud ühtegi tuvastada, võtsin geeli. Hind koos Partnerkaardi soodustusega 9,88 €.
Geel on väga tihke koostisega, lausa selline, et tuubist väljapigistamiseks tuleb üsna suurt jõudu kasutada. Meigi peseb maha hästi, silmi ei ärrita ja siiani ma pole ka nahaärritusi täheldanud.
Täiesti ok toode aga uuesti ei osta. Ma lihtsalt pole harjunud vannitoas jõuharjutusi tegema :)
Eile, samuti I.L.U.-st, soetasin paljukiidetud Batiste tooniva kuivšampooni tumepruunidele juustele, soodushinnaga 5 eurot. Proovisin seda täna hommikul kolmandat päeva pesemata juustele ja see tõesti puhastab juuksed ning annab korralikult volüümi. Seni kõikidest kuivšampoonidest, tõstab Batiste mu rasked juuksejuured kõige paremini üles ja tekib kena kohevus. Lisaks toonib see tõesti mu väljakasvanud juuksejuuri, mis on mulle väga meeltmööda :) Ainus asi, mis mulle ei meeldi, on see, et toode määrib, seega tuleb näopiirkonnas pihustamisega ettevaatlik olla ning peale toote juustesse "hõõrumist" käed korralikult seebiga puhtaks pesta.
Selveri Laadapäevadelt krahmasin kaasa täiesti tundmatu firma Girlz Only tsitruselõhnalise kuivšampooni. Hinnaks 2 eurot. See teeb oma töö ära, lõhnab mõnusalt värskelt aga jätab veidi valget jääki juustesse, seega tuleks korralikult toode juustesse hõõruda ja läbi kammida. Muidu hoidis juuksed kenasti terve päeva puhtad. Näis, kas selle odava firma flakoon peab ikka vastu ja saan seda rohkem kui 3 korda kasutada (nagu juhtus eelmise odava Syossiga).
Lisaks nägin, et veel üks paljukiidetud toode ehk Garnier Simply Essentials meigieemaldaja oli Laadapäevadel soodushinnaga ja maksis 3,50 €. Lisaks oli pakkuda sama sarja näopuhastuspiim, mille ilmselt ostan ka ja panen sahtlisse järjekorda ootama. Nagu kõik juba ilmselt teavad, siis on tegemist tõesti tõhusa meigieemaldajaga, mis ei ärrita silmi. Jätab nahale mõneks ajaks üsna õlise kihi, mis oli mulle alguses üsna võõras. Kasutan oma eelmise puhastuspiima lõpuni ja võtan siis selle kasutusse :)


Here is my mini-haul that consist of 2 hair and 2 face products.
First, since my makeup remover ran out, I decided to try this Arnaud Gel Wash for Face & Eyes. It cleanses very well and doesn't irritate my eyes or skin but it's so thick that it's really hard to squeeze out of the tube. Mostly because of that I will not repurchase.
Another face product is Garnier Simply Essentials Soothing 2 in 1 make-up remover which is great. It removes makeup very easily but thoroughly and doesn't sting my eyes. It leaves your skin a bit oily for a while but it vanishes after 10 minutes or so. And it's really affordable ;)
Then I got myself two dry shampoos - first the unknown brand of Girlz Only Dawn 'til Dusk dry shampoo, which is pretty decent and does it's job but leaves some white residue, so you really have to rub it in good. It kept my hair fresh for 12 hours so kinda great :)
The other one is well praised Batiste Dry Shampoo for dark & deep brown hair. I tried it today, with my 3rd day hair. It cleaned them well and gave a lot of volume which is a big bonus. Plus it really colours my roots, so that's great also. But since the product is tinted, you have to be careful around your face and forehead area and you have to wash your hands with soap to get the colour off.
:)

7 comments:

  1. Mul ka Girlz Only kuivšampoon olemas. Teeb juuksed juuksejuurtest veel heledamaks (peidab minu puhul väljakasvu). Siiani olen kasutanud 4 korda ja toimib hästi.

    http://cafe-talker.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. seda on tore kuulda, et ikka toimib. ma olin syossi pärast ikka üsna endast väljas :)

      Delete
  2. Alustuseks kiidan blogi:) Jõudsin siia guugeldades Kiehl'si ja siit ka küsimus - kas oled avamisürituselt saadud tooteid juba testinud ja ehk on oodata nende kohta ka postitust?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Kiehl'si toodete arvustusi on plaanis kindlasti teha. Järgmise nädala jooksul teen empties postituse, kus juba esimestest proovitud toodetest kirjutan :)

      Delete