Monday, March 11, 2013

Soodukad!

Kes veel pole kuulnud, näinud või pole aega olnud huvi tunda, siis edastan siia mõned sooduspakkumised, mis hetkel kehtivad.
Ma ise armastan selliseid katalooge ja sooduspakkumisi kodus sirvida ja minna poodi konkreetse toote järele, siis pole ka ohtu, et ostukorvi satub ohtralt kosmeetikat, mida tegelikult vaja ei ole :)
Hetkel olen uue ja loodusli(ku)ma näopuhastuvahendi otsinguil, loodetavasti leian midagi alljärgnevatest pakkumistest:
Kaubamaja (nii Tartu kui Tallinna) ILU AEG kampaania infot vaata siit
Lisaks üllatas mind enam kui positiivselt viimane Oriflame'i kataloog, mille leiab siit 
 
pic from here

There are quite a few beauty sales in Estonia at the moment, so from the links above you can find some of them.

2 comments:

  1. Ma soovitaks sulle kindlasti midagi Natura Siberica toodangust, ise kasutan näopuhastusvahtu, mis on mõeldud kombineeritud/rasusele nahale ning see on nagu samet mu nahal. Imemõnus! Kui, aga sul on tegemist kuivemapoolse nahaga, siis on nende inimeste peale ka mõeldud. Tegemist on 100% organic tootega ning hind on ka soodne :)

    miuublog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh soovituse eest, mul just kombineeritud nahk ongi. soetasin endale ühe puhastusgeeli täna aga mulle siiski meeldivad vahud rohkem. lähen varsti su lemmikusse L-Cosmetics poodi ja vaatan üle, mida pakutakse. sinu poolt soovitatud näokoorija on mul juba shopping listis ja ootab, millal mu praegune tuub otsa saab :)

      Delete