Tuesday, April 2, 2013

Haul / Ostud

I did some shopping lately and here's what I grabbed :)
Kiehl's Amino Acid shampoo and conditioner in travel sizes to try out if I like them. Haven't used them yet though :) I also got a bunch of samples - Nashi Blossom & Pink Grapefruit body lotion and body cleanser and Original MuskFig Leaf & Sage and Vanilla & Cedarwood perfume samples. I love Kiehl's perfumes, they are just so different from what I'm used to :)
Then I just had to try out Maybelline Color Whisper lipstick in 310 Mad for Magenta, since they just came out here. It's moisturising, sheer and doesn't last long. Not sure if I'll buy any more of them :)
I won L'Oreal False Lash Wings mascara in an online quest held by a local women's magazine. I love it! I can truly see the winged effect on my lashes due to the shape of the brush that collects all the lashes from outer corner of the eye and covers them with mascara. Love it!
Since I coloured my hair a bit lighter I can't use my dry shampoo for dark brown hair anymore and got myself Batiste big & bouncy XXL volume dry shampoo instead. It cleans the hair, gives them a lot of volume but leaves the roots a bit sticky. I don't mind though and like the product a lot :)
And since the spring and summer are coming, I needed a new pair of sunglasses. Got these really cheap which makes me happy :)


Lühike postitus sellest, mida viimase nädala jooksul kokku olen karbanud :)
Eelmisel nädalal käisin Kaubamaja Kiehl'si letis ja kuna mu lemmik šampooni/palsami combo oli otsa saanud, tundsin huvi, mida neil pakkuda on. Valik langes Amino Acid šampoonile ja palsamile, mis peaks sobima kõikidele juuksetüüpidele. Võtsin prooviks 75ml reisisuuruses pakendid, maksid kumbki 10 euro ringis. Proovinud veel ei ole aga luban, et kui ära proovin, kirjutan lähemalt.
Nagu Kiehl'sile kombeks, sain kaasa hulga testreid - Nashi Blossom & Pink Grapefruit dušigeeli ja kehakreemi testrid ning Original MuskFig Leaf & Sage ja Vanilla & Cedarwood lõhnade testrid.
Kiehl'si lõhnad on midagi hoooooooooopis teistsugust kui see, millega ma harjunud olen. Soovitan soojalt minna neid lõhnu nuusutama, ise ostan kindlasti neist mõne ära :)
Siis soetasin endale Stockmannist 8 euroga Maybelline Color Whisper huulepulga toonis 310 Mad for Magenta. See on üliniisutav, katvus on kerge ja kestvus tulenevalt kergest koostisest ka lühiajaline.
Ei teagi, kas ostan üldse mõne tooni veel...
Osalesin Buduaari mingis mängus ja olin oma osalemise täiesti ära unustanud. Rõõm oli suur kui minu postkasti saabus kiri, et olen võitnud uue L'Oreal False Lash Wings ripsmetušši.
Proovisin selle kohe ära ja mulle tõesti meeldib! Oma ripsmetel näen ma seda liblikatiibade efekti küll, sest harjas ulatub kõige äärmiste ripsmekarvakesteni ja värvib need kenasti juurest otsani.
Meeldib!
I.L.U.-st ostsin 5,90 euroga endale Batiste big & bouncy XXL volume kuivšampooni, sest värvisin oma juuksed heledamaks ja sama sarja tumepruunidele juustele mõeldud kuivšampooni ei saa ma enam kasutada.
Juuksed tegi puhtaks, kohevust andis kohe päris palju kuid jätab juuksed ka veidi kleepuvaks.
See mind aga ei häiri ja olen ostuga rahul :)
Seppäläst krabasin endale uued odavad päikeseprillid, mis maksid 5,95 €.

No comments:

Post a Comment