Sunday, April 14, 2013

Riisikoorija kehale /Body-scrub with rice

Umbes kolm nädalat tagasi soetasin endale kauplusest L-Cosmetics 4,29 euroga vene firma Domašnije Retseptõ (Kodused retseptid) kooriva kreemi kehale, mis sisaldab riisi.
Mulle pakkus huvi nii riis kui ka fakt, et tegemist on kreemiga.
Olles seda nüüd mõned nädalad kasutanud, avaldan oma arvamuse sellest tootest:
tegemist on kreemiga, mille sees üsna korralik kogus koorivaid osakesi.
Kannan seda peale enne dušši kuivale nahale, koheselt on tunda, kuidas kreemis sisalduvad osakesed nahka koorima hakkavad. Lõhn on mõnus ja "murune", igal juhul väga värske.
Kui pärast koorimist kreem veega maha loputada, jääb nahk korralikult niisutatuks ja õrnalt lõhnavaks.
Kui nahk on ülikuiv ja väga käest lastud, siis pärast ühekordset kasutamist ei maksa imet oodata, küll aga üle päeva ja pideva kasutamise järel on tulemusi näha.
Potsikuga tuleb kaasa ka väike švamm aga mina seda ei kasuta.
Kokkuvõtteks mulle see kreem täitsa meeldib, kasutan selle kindlasti lõpuni aga ma pole kindel, et ostan seda veel. Seda lihtsalt seetõttu, et olen uudishimulik ja tahan proovida palju erinevaid tooteid :)


About three weeks ago I bought this peeling cream with rice for body. I was intrigued by the fact that it has rice in it as a scrub and that it's a cream. I apply it on dry skin, rub it in and wash off in the shower. It smells like fresh grass, leaves the skin well moisturised and clean. I like it and will use it up but not going to repurchase just yet because I'm curious and always on the hunt to try new things :)

No comments:

Post a Comment