Sunday, June 2, 2013

Estee Lauder Perfectly Clean Exfoliator

Olen väga naha koorimise usku ja juba mitu-mitu aastat koorin religioosselt oma nägu 2-3 korda nädalas. Seetõttu olen ka alati hea näokoorija otsinguil. Tundub, et nüüdseks on mu otsingud lõppenud ja mu holy grail  näokoorija on leitud!
Lubage tutvustada - Estee Lauder Perfectly Clean Fresh Balancing Exfoliator. Minul on normaalsele/kombineeritud nahale mõeldud versioon.
Olen seda koorijat kasutanud umbes 3 nädalat, 2 korda nädalas. Juba pärast esimest korda olin tohutult üllatunud, sest nahk tundus pehme ja sile nagu beebi pepu. Tõesõna!
Koorija on üsna tihke valge kreem, mida tuleb kanda pigem märjale kui lihtsalt niisutatud nahale, muidu ei pruugi kreemi laialikandmine näole üldse eriti mugav olla. Koorivaid osakesi on kreemis väga palju, sestap pole vaja ega tohigi koorimisel mingit tugevamat survet kasutada. Osakesed teevad töö ise ja täiesti perfektselt ära.
Nägu ei kisu pärast koorimist kuid mul on alati kombeks peale koorijat kasutada seerumit. Kuigi ma olen koorijat veel võrdlemisi vähe aega kasutanud, võin öelda, et see tõesti puhastab ja silub nahka.
Nii tõhusat ja mõnusat efekti pole ma veel ühegi teise proovitud näokoorijaga saavutanud :)


I think I've found my holy grail face scrub. Already after the first time I used Estee Lauder Perfectly Clean Fresh Balancing Exfoliator my skin felt smooth and silky afterwards. I just loved it.
It's a very thick white cream that has tons of scrubbing particles in it. Your face has to be wet, not moist, for it to be comfortable to use. Also, you should be careful not to use any force on your face with this cream.
I've used the exfoliator now for 3 weeks, twice a week. I really does clean your face and also smoothes fine lines. I don't feel the need to moisturize my skin after using it but it's my little routine that I always put serum on after scrubbing. 
All in all, I just love it! :) 

2 comments:

  1. Replies
    1. Tallinna Kaubamajas on 75ml hind pea 35 eurot. Partnerkaardiga saab küll veidi alla kuid minu soe soovitus on osta lennujaamast või internetist :) Eesti juurdehindlused on jubedad!
      Teisest küljest, kuna seda kreemi jätkub paariks-kolmeks kuuks kindlasti kui mitte kauemaks, siis 10 eurot kuus oma näonahale raatsib ju ikka kulutada ;)

      Delete