Sunday, June 16, 2013

"Jumestusjutud" meigikoolitusest

Eile toimus Rocca al Mare Rahva Raamatu poes tasuta meigikoolitus raamatu "Jumestusjutud" autoritelt Reet Härmatilt ja Kristina Herodeselt. 
Minikoolitus, mis kestis ligi kaks tundi, keskendus sel korral silmadele - kuidas valida oma silmavärvile sobivad toonid, et need tõeliselt särama lüüa.
Publiku hulgast valiti erineva silmavärviga modelle, kelle peal näidati, kuidas lihtsalt ja kiirelt silmad särama saada ja oma silmavärvi ilu rõhutada.
Sattusin ka mina kogemata üheks modelliks :D Kuna mul oli meik juba näos, siis tegi Reet mulle kiire suitsusilma kasutades vaid musta lainerit ja seda siis tugevalt hajutades. Kuna minu hallides silmades leidus ka veidi sinist, lisas ta türkiissinist sädelevat pigmenti ja nagu allpool olevalt pildilt võib näha, jäi effekt justkui oleks kasutatud siniseid toone ja minu silmad muutusid ka selle tulemusel hallist hoopis helesiniseks :)


Iga osaleja sai silmavärvi spikri ning raamatu ostuga kaasa tasuta Bellapierre'i mineraalse pigmendi (mina valisin endale SP018 Cinnabar)  ja pintsli (väärtusega 27 eurot).
Kuigi mul on jumestusraamatuid juba üsna mitmeid, soetasin selle raamatu kahel põhjusel - esiteks seetõttu, et see on kirjutatud Eesti naistelt Eesti naistele. Ehk et toonivalik ja soovitused sobivad just meie kodumaistele kaunitaridele :)
Teine põhjus on hoopis proosalisem - nii Kristina kui Reet olid lihtsalt nii armsad ja rõõmsameelsed inimesed, et tahtsin neid ja nende loomingut toetada.

Jõudsin raamatut veidi ka sirvida. Nagu raamatu tagakaanel ütleb moefotograaf Laura Kallasvee, on see raamat, mida on mõnus hommikukohvi kõrvale lugeda ja lehitseda, mis samas annab ka uusi nippe ja ideid, kuidas end veelgi kaunimaks muuta!

Soovitan liituda Jumestusjuttude facebooki lehega siin ja kindlasti järgmine kord koolitusest osa võtta :)
Ise lähen kindlasti veel :)

P.S. Ahjaa, ma olin kogu sellest üritusest nii lummatud, et mul ei tulnud kordagi pähe ühtegi fotot teha. Küll aga lubasid Kristina ja Reet, et ülalmainitud FB lehele pannakse pildid üles ja seal saab ilmselt näha ka minule tehtud meigi lõpptulemust :)

This post is in Estonian only because it's about a local make-up book and the seminar the authors held in a bookstore yesterday :)


No comments:

Post a Comment