Friday, June 14, 2013

MAC Veluxe Pearlfusion

Ohhooo! Sain hetk tagasi MACilt uudiskirja, kus tutvustatakse uusi Veluxe Pearlfusion lauvärvipalette.
Ma olen üks neist imelikest inimestest, kes pole enda jaoks MACi võlusid avastanud. Paar toodet, mis mul olnud on, pole mulle sobinud kuid need uued paletid jäid mulle KOHE silma.
Jään huviga ootama, mil need lõpuks Eestisse jõuavad :)
No kas pole mitte imelised ja suud vett jooksma ajavad?!
UPDATE: ilublogija, keda jälgin Tiffany D on oma blogipostituses väga kenasti kõiki neid palette nahale proovinud ja ma olen väga rahul, sest tegelikkuses tundub, et need näevad karbis hoopis ilusamad kui päris elus. Mul on hea meel, et need raskelt teenitud 50 või rohkem eurot mulle rahakotti jäävad, sest peale sellise põhjaliku postituse nägemist need enam nii väga ostma ei kutsu ;)

pic from here
I guess this is the first time I'm truly amazed by MACs new collection - Veluxe Pearlfusion eyeshadow palettes.
These just make my mouth water and I'm looking forward when they finally arrive here in our local shop!!
UPDATE: after seeing one of my beloved beauty blogger Tiffany D's blog post about these palettes and very good swatches, I'm happy to spend my hard-earned 50 euros on something else :) Phew ;)

No comments:

Post a Comment