Friday, September 13, 2013

Juustemure / Problems with hair

Olen selle suvega oma juuksed täiesti tuksi keeranud! Minu jaoks on hästi oluline, et mu näonahk ja juuksed oleksid korras, täna on mõlemad probleemsed.
Kui ma suve algul oma tumepruune (peaaegu koduselt mustaks värvitud) juukseid heledamaks tahtsin saada, siis mu enda juuksur keeldus mulle värvipesu ja blondeerimist tegema, sest see rikub liialt juukseid. Otsisin siis suvalise salongi ning ka selle juuksur ütles, et muud kui blondeeritud salke ja oma juuksevärvi väljakasvatamist ta ei soovita. Seega, lasin endale mõned salgud blondeerida.
Ma ei tea, mis ajuhälve sundis mind kogu suve vältel proovima erinevaid šampoone/palsameid, alustades lastele mõeldutest, lõpetades absoluutselt tundmatute brändide toodanguga. Lisaks veel suvekuums ja päike.
Nüüd on mul peas rabedad, kergesti murduvad ja vägagi kahjustatud juuksed. Viimase 10 aasta jooksul esmakordselt :( Proovin nüüd ja ka edaspidi talitada nii nagu dekaad varemgi - kasutan vaid häid brände selleks, et oma juuksed terved ja elujõulised hoida. Igasuguse uudishimu ja muud lapsused jätan nii oma juuste kui näonaha peal katsetamata!
Nii ma siis olengi umbes nädala vältel religioosselt kasutanud kolme toodet, millest kohe ka lähemalt pajatan:
Matrix Total Results Repair šampoon ja palsam - ma olen täielik Matrix sarja fänn. KÕIK tooted, mida olen proovinud, on mulle meeldinud ja sobinud. Ka pärast esmakordset Repair sarja proovimist nägin kohe tulemust - juuksed olid läikivad ja niisutatud. Toode lubab tugevdada ja hooldada hapraid ja katkiseid juukseid ning minu hinnangul teevad seda nii šampoon kui palsam. Hind kummalgi veidi üle 10 euro.
Kerastase Elixir Ultime juukseõli - kuna mul on rasused juuksed, siis olen igasugustest õlistest toodetest suure kaarega mööda kõndidnud. Nüüd, kus ma oma juuksed kuivuse, keemia ja päikesega ära olen rikkunud, julgesin ka õli proovida. Kuna pesen oma juukseid iga kahe päeva tagant ja enamasti hommikuti, siis pesule eelneval õhtul kannan kaks pumbatäit õli oma juustele, peaaegu juurest alates ning lasen sel toimida terve öö. Nö "materjalikulu" on olematu, seega sellest 125ml pudelist jätkub mulle vist aastaks kui mitte rohkemaks. 
Ma kahjuks ei oska öelda, kas mu juuste seisukord on paranenud tänu õlile, eelmainitud šampoonile ja palsamile või nende koos kasutamise mõjul. Üks on aga kindel, mu juuksed näevad täna paremad välja kui kogu suve jooksul.  Kerastase'i juukseõli lõhnab niivõrd jumalikult, et võiksin selles lõhnas kümmelda iga päev, Matrix sarjal on aga mõnus lapsepõlvest tuntud hernekommide lõhn, mis mind alati naeratama paneb :)
Lisaks - kuna mul pole hetkel kodus ühtegi muud juuksemaski kui värvitud juustele mõeldut, siis võtsin lahti raamatu "1001 looduslikku vahendit", millest leiab igasugu huvitavat ja loodulikku kraami nii enda kui oma kodu korrashoiuks :)
Kui sa tead mõnda head kodust juuksemaski retsepti hapratele ja kahjustatud juustele, palun tule mulle appi ja jaga oma teadmiseid kommentaariumis!
Aitäh :)


I have totally ruined my hair this summer with trying to dye my almost black hair a little bit lighter, sun, dryness and wrong products. So, now I'm trying to give my hair a little life back with these three products:
Matrix Total Results Repair shampoo and conditioner - I have LOVED every single Matrix product I've ever used. So, already after using them for the first time I saw results - my hair was shinier and moisturised. Will definitely continue using these awesome products!
Kerastase Elixir Ultime hair oil - it smells divine! I use it every other night, use two pumps almost all over my hair and leave it in for whole night. I don't know if my hair looks and feels better because of this oil only or because of using all three products at once but I feel it's helping a lot!
At the moment I have only one hair mask for coloured hair at home, so I reached for the book "1001 natural remedies" for home-made recipes. It's a very good book for home-made natural products for your health and home :)
If you have any recipes for home-made hair masks for fragile and damaged hair, please leave me a comment below! Thank you! :)

6 comments:

  1. Kõige parem kodune juukse"mask" - ohtralt kookosõli juustesse, kile/müts ning rätik turbaniks pähe ja mõjub suurepäraselt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa, Kristiina, olen juba ammu mõtlnud, et peaksin endale koju purgi kookosõli muretsema. tean, et tegemist on tõelise aardega, mida saab kasutada nii juustes, näol, kehal kui ka seespidiselt :)

      Delete
  2. Kookosõli on tõesti supertoode, selle võib ka terveks ööks pähe jätta! Minul küll õnneks mingeid juukseprobleeme ei ole, kuid tuttavad, kel on, on abi saanud sellisest šampooni-balsami kombost nagu Farouk CHI Infra. Toodetakse USAs ja osta saab ainult neti teel, tellivad Strawberrynetist ja hind on üpris soodne (350 ml vist 11 euri), olen ka ise proovinud ja supertoode tõesti, normaalsetele juustele veidi liiga raske tihedaks kasutamiseks, kuid kuuriks sobib. USA juuksurid pidid vaimustuses olema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh väga huvitava info eest!
      pärast kahte nädalat postituses mainitud toodete kasutamist on mu juuksed taastunud, on jälle siledad ja ei murdu nii kergesti. mulle tehti lausa kompliment, et juukseotsad on nii ilusad, kas olen äsja juuksuris käinud :)
      sain järjekordselt kinnitust, et teatud probleemide puhul ei maksa tormata proovima tuhandeid erinevaid tooteid vaid jääda nende juurde, mis läbiproovitud ja kindlalt sobivad. olles 31-aastane, ei saa ega taha ma enam endale lubada katkiseid juukseid ja korrast ära näonahka :)

      Delete