Tuesday, October 1, 2013

Beauty products I keep at work / Ilutooted tööl

I always keep some emergency beauty products at work to quickly freshen up :)
For hair I have Girlz Only dry shampoo which does it's job but I doubt I will repurchase. Also, to give my flat hair a bit of volume I have TIGI Sugar Dust hair powder which does what it promises but makes my hair so sticky that it's almost impossible to run my fingers through my hair after using it. So, again, will not repurchase.
I also have Oriflame Nature Secrets mint-raspberry hand cream which I absolutely love. The scent is marvellous, it absorbs quickly and moisturises well. I used The Body Shop mango body butter on my legs ;) during summertime and now use it on my hands when they get red and damaged by cold. Since it absorbs for absolutely ages, I will definitely not repurchase.
For lips I have three products: Carmex cherry lip balm, JOIK Coral Pink silky lip gloss and Maybelline ColorSensational lipstick in shade 140 Intense Pink.

Do you keep beauty stuff at work? :)


Lisaks sellele, mida ma igapäevaselt oma kosmeetikakotis kaasas kannan, hoian ma alati tööl oma riiulis ja lauasahtlis paari avariitoodet, mille abil end vajadusel kiirelt värskendada.

Juustele on mul kaks toodet: Girlz Only kuivšampoon, mis pole just suurepärane aga ajab hädaga asja ära (seda ma ilmselt enam poest ei osta) ja TIGI Sugar Dust kohevust andev juuksepuuder, mis tõesti tõstab juuksejuuri ja annab kohevust kuid muudab juuksed kleepuvaks nii, et sõrmedega läbi juuste naljalt ei tõmba. Ka seda toodet ma ilmselt enam ei osta.
Kätele ja kehale on samuti kaks toodet: Oriflame Nature Secrets vaarika-mündi kätekreem, mida ma lihtsalt arrrrrmastan. Selle lõhn on suurepärane, imendub kiiresti ja niisutab koheselt. Kindlasti ostan uue tuubi, sest käesolev on juba otsakorral. The Body Shopi mango kehavõi minipotsik oli suvel säärte niisutamiseks ;) väga käepärane ning sügistalvel kasutan seda külmast puretud käte poputamiseks. Lõhn on sellel kehavõil lihtsalt taevalik kuid see imendub nii tohutult kaua, mistõttu ka seda toodet ma enam ei osta.
Huulte jaoks hoian töölaual lausa kahte hügieenilist huuletoodet: Carmexi kirsiga läbipaistvat huulepalsamit ning JOIK'i korallroosat siidist huuleläiget. Lisaks hoian tööl ka Maybelline Colorsensational huulepulka toonis 140 Intense Pink, mis on ilus matt neutraalne roosa. Kuna ma üldiselt rõhutan meigis silmi, siis see naturaalne roosa sobib tavaliselt iga meigiga, mida tööl kannan :)

Kas te ka hoiate tööl mingeid kosmeetikume?

No comments:

Post a Comment