Wednesday, October 9, 2013

Ostud & kingitused 1. osa / Haul & gifts part 1

Seekordne postitus on esimene osa ostude ja kingituste seeriast, mis räägib viimase kuu jooksul soetatud toodetest, millest enamikku ma veel kasutanud polegi :)
Kolm toodet juustele - Batiste Cool & Crisp Fresh ja XXL Volume kuivšampoonid. Fresh varianti olen nüüd juba paaril korral kasutanud ja see tõesti annab juustele nii puhtama välimuse kui ka korralikult kohevust, lisaks ka meeldiva lõhna kuid sellega tuleb olla väga ettevaatlik - kui seda liialt palju juustele pihustada, jätab see juustele valge kihi, mida on VÄGA raske välja kammida. Seega tuleb seda toodet kasutada minimaalselt. Hind I.L.U. poes kummalgi 5,90 eurot.
Emotsiooniostuna tuli minuga Selverist kaasa Elvital Volume Collagen juuksejuure tõstja, mida saab kasutada nii kuivadel kui märgadel juustel. Olen seda korra kuivadel juustel proovinud ja no ei näinud tulemust :) Kui mõnel hommikul hiljaks jäämas pole (nagu mul viimasel ajal hommikuti tavatseb juhtuda :D ), proovin selle ka märgadel juustel ära, ehk on siis mingit tulemust näha. Hind oli vist 3,70 eurot.
Näole ostsin Vichy Normaderm sarja sügavpuhastava näopesugeeli. Seda toodet olen minevikus kasutanud ning siis see mulle meeldis. Nüüd olen oma koleda näonahaga kimpus ja soetasin geeli uuesti. Olen seda mõne nädala jooksul kasutanud ja minu meelest on see mu nahka puhtamaks teinud küll. Müügil apteekides hinnaga umbes 12 eurot.
Kehale soetasin oma armastatud Oriflame Nature Secrets mündi-vaarika antiperspirandi. Selle hind on kampaaniate ajal alla 2 euro. Tõeline winner!
Kui Selverites oli Bourjois toodetele -40% kampaania, läksin koheselt uurima, mida head võiks neilt soetada. Koju tulin vaid ühe silmapliiatsiga - Smoky Effet laineriga toonis 78 New Wave Blue. Väga pehme ja mõnus pliiats, mille sain kätte vist umbes 4 euroga.
Samal ajal olid Selveris ka Lumene paljukiidetud kulmugeelid alla hinnatud, nii krabasingi kaasa läbipaistva Blueberry Eyebrow Fixing Gel'i, mis on tõesti suurepärane :) Maksis tavapärase ligi 9 euro asemel 6,50 €.

 Augusti lõpus oli mul ka sünnipäev, mille suurema tähistamiseni pole ma siiani jõudnud ja ilmselt sel aastal enam ei jõuagi. Sellegipoolest teavad minu armsad sõbrannad, mida mulle kinkida :)
T.-lt sain kingiks luksusliku Lancome DreamTone nahakorrektori, L-lt sain imehästi lõhnava Elisabeth Ardeni Green Tea Honey Drops kehakreemi,  mida olin salamisi juba ammu soovinud ning S.-lt Aden'i  pigmendi toonis 20, High Shine huuleläike toonis 11 ning Avon'i Mega Effects ripsmetušši, mida samuti igatsesin juba ammu proovida :)
Aitäh, mu armsakesed :)


Here's part one of the stuff I've bought recently and some of the gifts I received for my birthday.
I bought 2 bottles of Batiste dry shampoos - Batiste Cool & Crisp Fresh and XXL Volume. I've used the Fresh one for few times and you really need to apply it carefully because if you spray too much on your hair, it leaves a lot of white residue which is almost impossible to brush out. I also got Elvital Volume Collagen root lifting spray which I've used only once on dry hair. It didn't do anything so I'll try to use it on damp hair and blow-dry them. We'll see if there's going to be any lifting or not :)
For my face I've bought Vichy Normaderm deep cleansing purifying gel to get my skin back to normal again. I've used it for two weeks now and I believe that my skin does look better.
I also needed a new anti-perspirant, so of course I got myself the beloved Oriflame Nature Secrets mint & raspberry one :)
We had a -40% sale on all Bourjois products, so of course I went to check it out but came back only with a Smoky Effet liner in 78 New Wave Blue. Since I desperately needed a new brow gel and Lumene also had a sale, I got myself the Blueberry Eyebrow Fixing Gel, which I absolutely love :)

And my birthday presents... Ahh, my friends just know so perfectly well how to make me the happiest girl in the world. I got Lancome DreamTone skin tone corrector, Elisabeth Arden Green Tea Honey Drops body cream that smells just divine, Aden pigment in shade 20High Shine lip gloss in shade 11 and Avon Mega Effects mascara. I just can't wait to try them all :)

2 comments:

  1. Oi-oi! Lancome' DreamTone'i kohta ootaksin kindlasti millalgi arvamust/arvustust. Olen seda vaadanud ning tootekirjelduse järgi peaks minu pigmendilaikudega nahale ju suisa hädavajalik olema, aga hind on ikka krõbe ning pole siiani raatsinud seda soetada.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jah, on küll plaanis see järgmisena lahti võtta. hetkel kasutan oma Genifique seerumi lõpuni ja juba siis proovingi DreamTone'i ära :)

      Delete