Monday, December 30, 2013

Empties #7

Aasta eelviimasel päeval on paslik ära märkida, arvustada ja oma viimsele teekonnale saata järjekordne ports tühjaks saanud potsikuid!

Keha ja käed
Oriflame Refreshing Body Cream - imeliselt värskelt ja kurgiselt lõhnav kehakreem, mis imendus sekunditega, lõhnas lihtsalt nii hästi ja sai tilgatumaks kasutatud. Niisutas täiesti piisavalt ja on nii hinnalt kui kvaliteedilt iga oma senti väärt. Ostan kindlasti veel! (vt ka siit)
Dove Summer Glow nourishing lotion for fair to normal skin - see isepruunistava toimega kehakreem on minu truu kaaslane olnud juba kaks suve. Ja kuigi pudel pole veel täiesti tühi, rikneb see juba ning aeg on ta manalateele saata. Mulle see kreem väga meeldis - annab kena jume, ei haise tüüpiliselt ega kleepu. Ostan ilmselt veel! (vt ka siit)
Oriflame Nature Secrets hand cream with mint & raspberry - minu armastus Oriflame'i mündi-vaarika sarja vastu on piiritu. Olen tühjaks kasutanud mitmeid sama sarja roll-on deodorante ja dušigeele, ka antud kätekreem oli mõnus - niisutas, imendus kiiresti ja lõhnab lihtsalt taevalikult. Ilmselt ostan veel ja veel :)
Nägu
White Glo coffee and tea drinkers formula toothpaste - ostsin selle hambapasta oktoobris Ilu Sõnumilt. Pärast mitmekuulist kasutamist ei suuda ma tuvastada erilist toonivahet oma hammastel, küll aga on need veidi tundlikumaks muutunud. No parima tahtmise juures ehk on hambad tooni võrra valgemad aga siiski, hetkel veel hurraa ei hüüa.
Annemarie Börlind Dado Sens PurDerm kreemjas näopuhastaja - kuna mu näonahk oli suure stressi, halva toitumise ja kõige muu tagajärjel täiesti tuksis, soetasin jällegi Ilu Sõnumilt Dado Sens sarja. Kreemjat puhastajat polnud ma varem kasutanud. See oli mõnus ja puhastas naha nii meigist kui rasust ja mustusest. Ei ärritanud nahka ega silmi aga kas see päriselt ka mu punne kontrolli all hoidis, ei oska ma öelda. Igatahes mingit vau-efekti ma ei näinud.
Annemarie Börlind Dado Sens PurDerm sügavpuhastav toonik - see oli ikka päris kange kraam. Silmade lähedusse sattudes hakkasid silmad vett jooksma ja kipitama. Tundus, et vinnidele mõjus see üsna efektiivselt. Kui kuskil oli lahtine punn, siis kipitas korralikult. Jällegi, ma ei saa öelda, et see oleks mu nahaprobleeme silmnähtavalt parandanud. Samas... kui ikka stress on laes, uni on häiritud ja süüa jõuab parimal juhul öösel, rääkimata sellest, et vett ka ei joo, siis ei mõju ka haldja võlukepike. Kõik algab ikkagi sisemusest.
Makeup
Amore 4D ripsmetušš - see läks lihtsalt vanaks, sest nii palju paremaid ja huvitavamaid ripsmevõõpasid tuli peale. Ega midagi ette heita ei ole aga kuna seda siitmailt saada ei ole, siis las ta jääb :)
L'Oreal Visible Lift jumestuskreem - no kasutasin seda vahepeal kui midagi muud ei olnud. Nüüd on see peaaegu tühi ja mingit vau-efekti ei tekkinud, seega uuesti ei osta.
Annemarie Börlind Lip Gloss toonis Nude 11  - mulle nii hirmsasti meeldis see huuleläige. Eriti just seetõttu, et see on öko.Toon oli ka mõnus - sillerdav, niisutav ja kõik jutud. AGA... see tuub lihtsalt lekib... Kõik need head õlid, mis tuubis peituvad, voolavad välja ka siis kui tuub seisab püsti. Seega, oma meigikoti ja vanity säilitamise nimel ma pean sellest mõnusast huuleläikest loobuma :(
L'Oreal Touche Magique valgustpeegeldav peitepulk  - see on olnud minu lemmik juba 2 aastat ja jätkab oma võidukäiku. Mul on loomuldasa tumesinised silmaalused ja ma olen pidevas otsingus, et leida toode, mis neid varjab. See pulgake teeb oma töö ära paremini kui YSL Touche Eclat, seega, olen õnnelik, et mul on sahtlis neid veel ;)


Hands and body
Oriflame Refreshing Body Cream with cucumber - I think I have never loved a body cream more than this one. It absorbs quickly, is moisturising and smells soooo yummy!!!! I am going to repurchase this a lot :D
Dove Summer Glow nourishing lotion for fair to normal skin - I've had this self-tanner for two years and I really like it. It gives a bit of tan, absorbs quickly and doesn't stink. I'm throwing it away only because it's getting old but will definitely repurchase.
Oriflame Nature Secrets hand cream with mint & raspberry - I am obsessed with Oriflame mint and raspberry line. I have had countless anti-perspirants and shower-gels from it and I loved the hand-cream, too. It absorbs really fast, is moisturising and smells just divine. Will repurchase, of course :D
Face
White Glo toothpaste for Coffee and Tea drinkers' formula - well, I haven't noticed much of a whitening effect. But my teeth are a bit more sensitive. Don't know if I'm going to buy it again.
Annemarie Börlind Dado Sens line - I've tried the creamy cleanser. I've never tried a creamy formula before and I liked it. The tonic on the other hand was really harsh. My skin at the time was really bad and I didn't really see a very good result tackling my pimples and imperfections. But at the same time I was having an enormous stress, bad diet and dihydration, so no product can really help if you are out of balance.
Makeup
Amore 4D mascara - it just got old. I really don't remember any remarkable things about it so it just means that I'm not going to repurchase.
L'Oreal Visible Lift foundation - I used it in between of getting new foundations I loved and I haven't found anything remarkable about this foundation, so yeah, not going to repurchase.
Annemarie Börlind Lip Gloss in shade Nude 11 - I really loved it! Lovely shade, lovely sparkle but it just leaked! Even if I held it standing up! So in order to protect my makeup bag and my vanity I just have to throw it away :(
L'Oreal Touche Magique illuminating concealer  - I really think it's better than YSL Touche Eclat. I've enjoyed it for two years to cover up my dark blue under-eye circles and will probably repurchase for years to come :)

2 comments:

  1. Antud toodetest olen ainult seda hambapastat kasutanud, ostsin samuti Ilu Sõnumilt. Varsti saab otsa ja tulemusi minu puhul ei olnud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ise ostan alati valgendavaid hambapastasid aga ikkagi ei näe tulemust... mul on Pinterestis üks kodune hambavalgenduse retsept.. proovin järgmisena hoopis seda :)

      Delete