Monday, January 20, 2014

Uus sari: Nädala Meik #1 / New series: Makeup of the Week #1

Otsustasin sel aastal kasutada KÕIKI oma meigitooteid, mille tarbeks mõtlesin välja uue sarja - nädala meik! Valin iga nädala alguses välja tooted, mida terve nädala jooksul kasutan ja katsun igal nädalal uue komplekti kokku panna. Vaatame siis koos, mitmeks nädalaks mul unikaalseid komplekte kokku tuleb :)
Mina olen igatahes väga põnevil :)

Kõigepealt mainin ära tooted, mida ma nagunii kasutan. Lihtsalt on asjad, mida ma ei kipu pidevalt avama ehk et kasutan kõigepealt lõpuni ja siis võtan sahtlist järgmise :)

Püsivad tooted, mida ma enne ei vaheta kui need empties postituses kajastuvad on:
Lancome Teint Renergie Lift toonis 010 jumestuskreemina, Avon lauvärvi aluskreem toonis Light Beige, Oriflame Eyebrow Kit kulmude korrastamiseks, MaxFactor Masterpiece Max ripsmetušš ja Avon Glimmerstick silmapliiats toonis Blackest Black.


Nüüs siis selle nädala väljakutse! 
Miks ma ütlen väljakutse? Sest ma pole veel mattide lauvärvidega päris sinasõbraks saanud. Nüüd panen end proovile ja kasutan terve nädala paletti, millesse armusin sekundil kui seda uudiskirjas nägin - Bobbi Brown Rich Chocolate Eye Palette, miles on vaid kaks sädelevat tooni! Siiski loodan, et paletis peituvad 7 tooni annavad mulle võimaluse igal nädalapäeval erinevaid look'e katsetada :)
Põsepunana kasutan oma vana (ja ta on tõesti olnud minu aastatepikkune hea sõber, mida on näha ka pakendist ;) ) Lancome Blush Subtil ruuži, mille tagumine osa on nii kulunud, et ei oska isegi tooni nime öelda. Ilus korallroosa, milles kuldsed kumavad osakesed.
Highlighter'ina, mida just talvel leian end tihemini kasutamas, läheb käiku Lancome Blush Subtil toonis 004 Highlighting Beige.
Tumesiniste silmaaluste peitmiseks kasutan Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer peitekreemi toonis 2 Light. Seni pole see mulle erilist muljet avaldanud, vaatame, mida see nädal toob :) 
Silmapliiatsitena lähevad käiku Avon SuperShock Gel Eyeliner toonis Golden Fawn ja Avon Glimmerstick toonis Cosmic Brown.
Kuna üldine meik kipub sel nädalal tulema pigem maalähedane ja naturaalne, otsustasin huultega veidi rohkem mängida. Esimese nädala valituteks osutusid: Yves Saint Laurent Touche Brilliance huuleläige toonis 15, Chanel Rouge Coco Shine toonis 54 Boy ja Dior Addict Lipstick toonis 530 Bobo.


So, this year I decided to use all of the makeup I own and I came up with the idea to pick up products I'm going to use each week. Let's see how many unique sets I'll come up with :)
I'm actually really excited :D

On the first picture are my basics that I'm not going to change before they are empty. 
So, my basic products are:
Lancome Teint Renergie Lift foundation in shade 010, Avon eyeshadow primer in Light Beige, Oriflame Eyebrow KitMaxFactor Masterpiece Max mascara and Avon Glimmerstick in Blackest Black.

My this week's biggest challenge is to learn how to make matte eyeshadows work so I will use Bobbi Brown Rich Chocolate Eye Palette that has only two sparkly eyeshadows in it!
As a blush I'm going to use my old friend Lancome Blush Subtil which shade number has rubbed off. As you see, I've been loving this coral with gold flecks in it ;) 
As a highlighter (which I feel the need to use especially during winter) I'll use Lancome Blush Subtil in 004 Highlighting Beige.
For covering my dark under-eye circles I'm going to use Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer in shade 2 Light. I'm not a fan of this product yet and I hope my opinion will change after using it for a week :) 
As eyeliner I'm going to use Avon SuperShock Gel Eyeliner in Golden Fawn and Avon Glimmerstick in Cosmic Brown.
And because my makeup will be quite natural this week, I picked up some playful lipcolours: Yves Saint Laurent Touche Brilliance Sparkling Touch For Lips in shade 15, Chanel Rouge Coco Shine in 54 Boy and Dior Addict Lipstick in 530 Bobo.

pic from here

3 comments:

  1. Huvitav sari. See Bobbi Browni palett näeb suurepärane välja. Mina olen suur mattide toonide austaja või noh... Ma tavaliselt kasutan matte neutraalseid toone, kuigi sahtlis on ka väga palju sädelevaid ja värvilisi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      Ma olen selle nädalaga nüüd mattide lauvärvidega palju paremini hakanud läbi saama :) Nagu ikka - harjutamine teeb meistriks :)
      Selle BB paleti puhul on huvitav see, et toonid on tumedamad kui peale vaadates arvata võiks. Näiteks arvasin, et vasakult kolmas on üsna minu nahatooni aga ei, siiski mitu tooni tumedam. See palett on tõesti pärl! :)

      Delete