Wednesday, February 5, 2014

Kiehl's Creme de Corps

I got this huge bottle of Kiehl's Creme de Corps almost a year ago when they opened their counter in our local department store (I wrote about it here).
So, in the end of last year when I finally used up all the body moisturisers I had opened, I tried this lovely cream. It almost has no scent, it absorbs quickly, is very rich and moisturising and is suitable for sensitive skin and even for kids :)
What I love the most about it is that it gives my skin a very lovely glow. I suppose beta-carotene, cocoa butter and sesame oil inside of it has something to do with creating the glow :)
The bottle itself is huge - 1 litre/33.8 fl oz and is from the limited charity edition illustrated by New York artist Kenny Scharf.
I'm glad I have this cream and when I'll finally use this one up, I might even repurchase :)

P.S. Makeup of the Week #3 will be up tomorrow. And I know it's so not Monday already :D


Veidi vähem kui aasta tagasi avati Tallinna Kaubamajas maailmakuulsa brändi Kiehl's lett.
Minu muljeid sellelt ürituselt saab lugeda SIIT.
Mul oli õnne keerutada loosiratast ja saada kätte vaata, et peaauhind - liitrine pumbaga pudel Kiehl's Creme de Corps kehakreemi. Eriti tore on selle pudeli juures New Yorki kunstniku Kenny Scharfi lõbus illustratsioon. Tegemist oli limiteeritud heategevusliku partiiga.
Kreemi koguse tõttu ja paljuski ka sellepärast, et mul oli rohkelt muid kehakreeme avatud, jätsin ma selle kreemi riiulile oma aega ootama. Ja eelmise aasta lõpus see aeg tuli.

Ja oh! kui tore, et ma selle hiiglasliku pudeli avasin. Selles peitub rikkaliku koostisega kreem, milles beeta-karoteeni, kakaovõid ja seesamiõli. Vaatamata sellele imendub kreem üsna kiiresti. Ka on see peaaegu lõhnatu ja sobib kindlasti nii tundliku naha omanikele kui lastele kasutamiseks.
Lisaks - ja see on vaata, et mu lemmikuim omadus selle kreemi juures - jätab see nahale imeilusa kuma. Esimene kord ma lausa hõõrusin oma sääri, et aru saada, kas tõesti pole kreem veel nahka imendunud, et see nõnda läigib aga ei. Nahk oli kuiv aga lihtsalt kumas :)
Kokkuvõtteks - kui see kreem mul kunagi otsa saab, soetan kindlasti veel :)

P.S. Nädala meik #3 postitus tuleb homme. Ja ma olen kursis, et homme ei ole ammu enam esmaspäev :D

No comments:

Post a Comment