Tuesday, July 8, 2014

Wishlist #3: L'Oreal

We have a 30% off of all L'Oreal Paris cosmetics range in our local beauty store I.L.U. and here is the list of things I've been eyeing out lately (though I'm not sure they carry all of them yet) :)
pic from I.L.U. website
Glam Shine lipgloss in #101 Pink Moon or any other colour that looks gorgeous :)
Rouge Caresse lipsticks - because they just feel so heavenly on the lips and the one shade I have is clearly not enough :)
True Match foundation - because everybody is raving about it and I feel that in my 30s I need more coverage :)
Nude Magique CC Cream Anti-dullness or Anti-fatigue - do I need to say more? :)
Super Liner Brow Artist - I've been loving using brow pencils recently and this one that comes with a brush, seems very handy to use. I suppose my shade would be Blonde :)
Ture Match Blush in shade #115 True Rose - I love blushes and I hardly ever go out without it!
Mind tabas meeldiv üllatus kui avastasin, et I.L.U. kauplustes on kogu L'Oreal kosmeetikale -30% soodustus, mis kestab juuli lõpuni.
Mul on päris mitu L'Oreali toodet silma jäänud ning kindlasti lähen uurima, kas saan oma uudishimu ja ostlemisvajaduse kasvõi osaliselt rahuldatud :)
Hetkel on soovide nimekirjas:
Glam Shine huuleläige toonis #101 Pink Moon või ükskõik milline läige, mis silma jääb :)
Rouge Caresse huulepulgad - mul on vaid üks toon ja sellest on selgelt liiga vähe! Need on huultel tõesti hellitavad ja tahan kindlasti 1-2 tooni juurde saada:)
True Match jumestuskreem - sest kõik kiidavad seda ja mina, oma 30ndates, vajan juba veidi rohkem katvat meigipõhja :)
Nude Magique CC Cream - viimatise sooduka ajal ei ostnud ja nüüd kripeldab :)
Super Liner Brow Artist - viimase kuu jooksul olen puudrid vahetanud kulmupliiatsi vastu ja tahan puht uudishimust vaadata, mida pakutakse :)
Ture Match Blush põsepuna toonis #115 True Rose - ma olen suur põseruužide fänn ning enamasti ilma põsepunata majast ei välju :)

1 comment: