Saturday, January 31, 2015

Haul: Avon

Happy Saturday!
I received my Avon order yesterday and wanted to show you what I got along with my first impressions :)

I got three products for body: 
Invisible Care Roll-On Anti-Perspirant - I accidentally ripped off the plastic on the cap, so I'm sorry it looks yucky. It's actually one of my beauty pet peeves - I hate broken, ruined and dirty beauty products... :D I haven't yet tried this one, so we'll see how it goes.
I almost ran out of all body wash so I got Senses Mood Therapy Indulgent moisturising shower cream  that has shea butter extract in it. I've used it once, it smells really nice, lathers well and doesn't dry my skin out. I haven't used the Senses Spicy Moroccan Delights shower gel yet but from the bottle it smells really nice and spicy.

I also got some makeup items:
Eye Shadow Primer in light beige - I've used up one pot in the past and I really like it. It's easy to apply, you don't tug your eyelids at all and it makes my eyeshadow last all day. Great product that will now replace my MAC paint pot in Soft Ochre which I'm not a huge fan of.
Ideal Flawless Colour Corrector Cream in shade Nude - I've heard a lot of people saying good things about it, so I wanted to try it. When I first applied it this morning the cream that came out of the tube was almost white. It freaked me out for a second but after I blended it in, it actually matched my skin tone. It doesn't provide a lot of coverage but smoothes out the tone of the skin. It would be perfect under a mineral foundation or a powder that gives some coverage. Anybody interested in a review once I've used it for some time?
Ultra Colour Indulgence lipsticks in Royal Peony and Poppy Pink - these lippies just came out and I, being a lipstick hoarder, of course had to try them immediately :)
I love the slim tubes of them but the scent is really strong and not that nice. The colour pay-off is quite nice and you can wear them sheer or build up to opaque coverage. They feel comfortable on the lips and are quite moisturising. But it feels like they're not very long-lasting.

Have you tried any of these products? Which are your favourites from Avon?

swatches: top Royal Peony, bottom Poppy Pink

Eile sain oma Avoni paki kätte ja tahtsin anda kiire ülevaate oma esmamuljetest :)
Tellisin kolm toodet kehale:
Invisible Care Roll-On Anti-Perspirant - ma pole seda veel proovinud. Käesolevast kataloogist saab selle kätte 99 sendiga kui tellid veel midagi. Kogemata rebisin korgi küljes oleva plastiku ära ja nüüd näeb see pudel jube välja. Ma üldse ei salli kui meigi-/ilutoodete pakendid on kas katki või määrdunud... Ah, olgu, küllap elan üle :D
Kuna dušigeelid olid mul kõik peaaegu otsas, võtsin kaks - Senses Mood Therapy Indulgent dušikreem, milles sheavõi ekstraki. Lõhnab väga hästi, vahutab mõnusalt ja ei kuivata nahka. Senses Spicy Moroccan Delights dušigeeli pole ma veel proovinud kuid ka selle lõhn on mõnus ja vürtsikas.
Maksid kõigest 1.99€ tk.

Meigitoodetest tellisin oma vana lemmiku Eye Shadow Primer lauvärvi aluskreemi toonis Light Beige (4.99€). Olen varasemalt ühe topsi juba ära kasutanud ning see meeldis mulle väga. Saan nüüd lõpuks MAC paint pot'i toonis Soft Ochre ära panna, sest seda ei fänna ma just ülemäära palju :)
Avoni CC kreemist olen palju head kuulnud, nii tellisingi Ideal Flawless Colour Corrector Cream toonis Nude. Tuubist tuleb välja peaaegu valge kreem kuid kui selle nahal ära hajutasin, kohandus see mu nahatooniga. Suurt katvust sellega ei saa kuid nahatooni ühtlustab kenasti. Väga sobilik toode mineraalse meigipõhja või veidi katvama puudri alla. Hinnaks 4.99€. Kas teil oleks huvi põhjalikuma arvutuse vastu kui olen kreemi pikemalt kasutanud? :)
Avon tuli välja uute huulepulkadega - Ultra Colour Indulgence ning kuna ma olen huulepulga-sõltlane, pidin loomulikult need ära proovima. Tellisin toonid Royal Peony ja Poppy Pink. Mulle meeldivad need kitsad tuubid kuid lõhn on üsna jube. Huulepulka on võimalik nii õrnalt tupsutades kui ka mitu kihti lisades intensiivseks üles ehitada. Huultel on need mugavad ega kuivata huuli. Siiski on mul tunne, et need pole just kõige kauapüsivamad. Hinnaks 3.99€ tk.

Need hinnad kehtivad käesoleva kataloogi lõpuni ehk 11nda veebruarini.

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud? Millised on sinu lemmikud Avonilt?

5 comments:

  1. Suur tänu põhjaliku ülevaate ja igati vahva blogi eest!

    ReplyDelete
  2. Tellisin ka just selle poppy pink huulepulga,kuna ta oli nii ilusat värvi kataloogis!:) Nüüd vaadates sinu pilti "tegelikusest" vist siiski tühistan kuna mulle tundub et mul on taoline toon juba olemas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tihtilugu tegelikkus ja pildil olev toon ei kattu 100%
      minulgi on Poppy Pink taolisi fuksiaroosasid mitu aga tagastama ei hakka, kasutan ikka, sest huultel on need mõnusad :)

      Delete