Wednesday, January 21, 2015

Shopping list #1

Hey there, my lovelies :)
I've been wanting some new beauty items for a while now and I thought to create another wish list but then again, there are only few things that I can't afford at the moment, so I'm calling it a shopping list instead :)

Hair:
Dove Oxygen Moisture Shampoo and Conditioner - I've heard so many good things about these super affordable new Dove products that I'm intrigued to try. Have you tried them and what do you think?
Kerastase V.I.P. volume in powder texturizing spray - well, they say it's the best so I, who constantly struggles to get some volume in my hair, just have to try it :)
COLAB dry shampoo - I love Ruth Crilly and I love dry shampoo. And since this one claims to be invisible, I'd like to try it :)

Makeup:
EX1 Invisiwear Liquid Foundation - a foundation especially designed for olive skin tones and also people praise it a lot, so of course I'd like to try it out :)
Chanel Perfection Lumiere Velvet - it's one of the favourites of above mentioned Ruth Crilly and I trust her opinion, so I'd like to see how it does on my skin :)
BeYu Soft Liner - I created a perfect smoky eye for my friend using just this liner and one eyeshadow. The liner is so soft and creamy and blends like a dream! Plus once it sets, it's not moving. I am deeply impressed!

Have you tried any of these products? What are your thoughts on them?
:)(:



Otsustasin sel korral oma soovinimekirja hoopis ostunimekirjaks ristida, sest selles nimistus on vaid paar asja, millele rahakott hetkel keeldub avanemast. Suurem osa on, õnneks, tasukohasemad "vajadused" :)

Juuksed:
Dove Oxygen Moisture šampoon ja palsam - internet on kiitvaid arvustusi täis ja kuna hind ka 5€ kanti (eile Slveris), siis miks mitte proovida :)
Kerastase V.I.P. volume in powder - väidetavalt üks parimaid tooteid juustele tekstuuri ja kohevuse andmiseks ja mina, kel on pidev häda raskete ja ludus juustega, vajan seda kindlasti oma ellu :)
Kerastase tooteid müüvad näiteks Levelzone ja Iludus.ee aga seda konkreetset toodet hetkel müügis pole.
COLAB dry shampoo kuivšampoon - sell kuivšampooni kaaslooja on briti model Ruth Crilly, kelle blogi loen pea igapäevaselt ning kelle YT kanalil olen tihe külaline. Väidetavalt ei jäta see kuivšampoon valget kihti juustele, seega tahan ilmtingimata selle ära proovida. Tellida tuleb internetist, sest meil seda ei müüda.

Meik:
EX1 Invisiwear Liquid Foundation - spetsiaalselt oliivitooni nahale mõeldud jumestuskreem, mis väidetavalt on ka ülihea. Tuleb siis ju järgi proovida :) 
Chanel Perfection Lumiere Velvet jumestuskreem - see on ülalmainitud Ruth Crilly üks lemmikumaid jumestuskreeme ning kuna ma tema arvamust usaldan, siis tahaksin, et vähemalt minu sünnipäeva kingikotis see kreemituub peituks :)
BeYu Soft Eye Pencil silmapliiats - tegin sõbrannale selle ühe pliiatsi ja ühe lauvärvi abil perfektse suitsusilma. See pliiats on imepehme, kreemjas, seda on kerge hajutada ning kui see on kuivanud, ei liigu see enam mitte kuhugi. Ma olen vaimustuses! Kindlasti on need müügil Ideaalkosmeetikas kuid kas veel kuskil?

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud? Mille järele tasub poodi lipata?
:)(:



3 comments:

  1. See Kerastase'i kohevussprei tundub küll põnev. Aga mul nii halvad kogemused ühe Kerastase'i läikespreiga, et ei kujuta ette, kas see toode näiteks võiks mulle sobida. Aga ludupea olla ju ei taha :D Mul ongi nende Kerastase'i toodetega siiani täpselt nii olnud, et kas sobib superhästi või ei sobi üldse. Kerastase Resistance Bain de Force on minu jaoks super, samas üks teine nende šampoon, mille nime ma praegu meenutada ei suuda, tegi mu täielikuks õlipeaks.

    Kui järgi proovid selle volüümisprei, siis paluks kokkuvõtet! :)

    www.blogby3.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ootan järgmist palgapäeva, et välismaistest veebidest oma ostukorvid reaalseteks ostudeks vormistada :)
      kindlasti annan teada, las need Kerastase'ile kuluvad 25€ lähevad asja ette või mitte :D

      Delete