Tuesday, April 12, 2016

Avon Advance Techinques Dry Shampoo

As you probably know I have been obsessed with dry shampoos since the day I discovered them and even though I think Batiste is the best one I've found yet, I'm always curious to try anything new.

Avon came out with their version lately which is very affordable so I was eager to try it.
Advance Techniques Dry Shampoo comes in a 150ml spray bottle and has a sweet and fruity scent that's quite strong but not overpowering. It leaves a bit of white residue so you need to rub it in quite well. And I'm sorry to say that it doesn't perform good enough for me to repurchase. It does it's job okay but only on the second day. On third day when your hair is quite dirty already, this is of no use. I keep my bottle at work for emergencies when I need fresh looking hair for short time.

Have you tried it already? Do you like it?
I am about to order from iHerb soon so I'll check out if they have more natural and healthier options for dry shampoos also :)


Kes on minu blogi juba pikemalt jälginud, teab, et olen suur kuivšampoonide fanaatik ning kuigi minu lemmikud on siiani Batiste kuivšampoonid, olen alati valmis proovima midagi uut.

Hiljuti tuli Avon välja oma versiooniga ning kuna tutvumishind oli soodne, otsustasin proovida.
Advance Techniques Dry Shampoo on 150ml suuruses pihustiga pudelis ning toode lõhnab üsna tugevalt magusate puuviljade järgi. See jätab veidi valge pulbri jääke juustele ning minu arvates jääb sellel tõhususest vajaka. Teisel päeval kui juuksed pole veel väga mustad, teeb see oma töö enam-vähem ära aga kolmandal päeval on see täiesti kasutu. Seega rohkem ma seda ilmselt ostma ei hakka.
Oma pudelit hoian tööl kui on kiirkorras ja lühiajaliselt vaja juuksed värskeks saada.

Tavahinnaks märgitakse sellel 6.30€ kuid seni pole ma seda täishinnaga veel kataloogides näinud :)
Kas oled Avon'i kuivšampooni juba proovinud? Kuidas meeldib?
Olen tegemas järjekordset tellimust iHerbist ning loodetavasti leian sealt ka veidi looduslikuma koostisega kuivšampooni :)

1 comment: